tisdag 4 september 2012

Dag två...

Gick bättre idag, tror till och med att jag skulle klara att ta ett körkort (stadskörning) idag, men det är naturligtvis inte helt säkert!? Körde förresten vilse när jag skulle till skolan.... not fun!

Hade Drama övningar på eftermiddagen, det var roligt- kanske jag skulle göra en snabb sväng om å söka till Drama istället...... Drama Queen.

Har kunnat konstatera att det är skitsvårt att få tag i böcker, rätt böcker. Dyra är dem också. Så det är värt att leta lite..Men det kommer mest troligt att sluta med att jag måste punga ut med penki för tunga och fula böcker med inga bilder!

I morse var jag ner till sjön och badade Lubba. Fin dag. Sen sprang hon lös. Fick fart på mini shettisen som började jaga Lubba, sen var spelet igång. Jag jagar Lubba, Lubba jagar shettisen, Shettisen jagar Lubba, Lubba jagar fåglar å fan å hans moster! Fick snabba mig på att svira om, slänga mig i bilen å köra.

På eftermiddagen regnade det och ikväll spöar det å stormar.

Nåh, nu börjar Hollywood fruar med Isabell å Maria i spetsen.

Good baj =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja det verkar ju bra det där. Men vafan drama!? Det finns nog med dramaqueens så skit i den tanken. Helvete vad snäll jag var, men jag ska bättra mig.
__O //____

Carina sa...

Haha, hemskt mycket tack hörredu, kul att du kommenterade efter alla om och men....=) Pöss!