fredag 16 april 2010

Födelsedags kalas!

Glass å ballonger i dag, för det är Johans födelsedag!

For i morse och arbets jobbade.....Det var soligt och najs väder, brände mig nog lite i solen idag....

Fixade rep runt rundpaddocken...Det är fint, nu kan man arbeta hästarna i den! Perfa...

Nu är det också tid för att tvätta hästarnas juver och skap.....Det är inte så fasligt roligt som det låter. Äckligt som fan faktiskt! Luktar apa, jag använder gummi handskar!

For en timme tidigare idag....hade lite brottom hem eftersom det var kalas idag...Johan fyller 26 år. Vuxen enligt SAS och Sj.......Enligt mig- tveksamt vuxen....=)

Precis när jag skulle gå hem behövde jag bara ta in "bråkstaken" på gården......just som jag skulle öppna trådarna till hagen så stegrar han sig upp på staketet och kraschar det....=( Han tror sig vara hingst material och bråkar med de andra valackerna! * idiot häst* Hade jag bara varit en minut tidigare.....( ?!?)

Jaeja...nä om jag skulle kolla lite tv eller Hollywood fruar?

Tjåppe ligger under sägen å släpper Eggare så att lägenheten blir alldeles obeboelig!

Ha det så naaajjs!

Inga kommentarer: