måndag 1 februari 2010

Kaffe, data å P4

Helgen gick i rekordfart! På lördagen fick jag sovmorgon, gick till Snöfestivalen för att titta på evenemangen och hantverksmarknaden.
Jag tittade på ren-rejset och lite på polarhund utställningarna. Förövrigt tittade jag mest på folk i ren allmänhet. Försökte hålla Tjåppe och mig borta från alla aggressiva hundar med ägare som knappt orkade hålla fast sin hund.....*Hilfe*

Det var smockat med folk som skulle in på marknaden. Jag blev folkskygg och gick hem... Handlade bröd och snask på vägen hem.

Jag och Tjåppe for till Hundspåret i stället och åkte skidor, det gick bra! Tjåppe fick springa lös. Då var han glad och tyckte att det var toppen med skidåkning.
Nu har Tjåppe gått och blivit förkyld/allergisk mot någonting. Han snarkar högt, nyser hela tiden ( rejäla nysningar så att han nockar sig själv i golvet) och hostar lite.
Stackars lilla varelse....

På kvällen gick vi ut och åt på CityKrogen...Nästan hela gänget från Fjeppas. Det var hur kul som helst. Efter var det dans på Arrans.... Där var stämmningen lite halv torr......Vårt lilla gäng hade dansgolvet för oss själva, det var fint, men lite trisst.

Snart hade alla fått för mycket av det goda och vi for hem.

Söndagen bestod av mys, lång frukost och film tittande. När det led mot kvällen var vi, JB å Jag bjudna på middag hos JBs mor. Gott. Sen var det bara att infinna sig på Bugg-kursen. Överlevde den......jag hade problem med koordinationen.... =/

Lite visad kärlek helt apropå * glad *


Det var fint att komma hem och sova =)



Sköt om er där ute i kylan, se till att hålla värmen!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej min lilla tösapåg.. Hur är det? tänker på dig! Puss puss