söndag 24 januari 2010

Ibland blir det inte som man har tänkt sig...

Vid denna tiden i går kväll kände jag mig ganska pigg och planerade en massa för dagen i dag.

Så blev det inte....

Skidturen begränsades till att jag tog skidorna från bilen och satte dem utanför dörren. Där står dem nu och har gjort hela dagen. De väntar fortfarande på att bli tejpade och klara för avfärd.

Hyllan for vi och hämtade vid två tiden, efter frukost.....

Rastade Tjåppe genom att åka till Luossabacken och köra en sväng så att han fick springa lite efter bilen. Han blir ju helt puckad om han inte får springa av sig. Då går det knappt att gå ut en vanlig "gå" runda med honom.

Efter det körde vi hem och påbörjade projektet att skruva i hopa hyllan.

Jag blev tvungen att gå till affärn och skaffa glödlampor så att vi skulle få något ljus till lägenheten. Köpte fel lampa och fick gå tillbaka till affärn och byta. *suck* Tänka sig att jag glömde kolla efter rätt storlek på sockeln.....sällan!

Rum av delaren står nu där den ska stå, upprätt och fin.

Vi fick hoppa över Bugg-kursen ikväll eftersom vi inte blev klara med den i tid och eftersom all energi gick åt att få i hopa den på rätt sätt... Beskrivningen var nämligen värdelös!

JB ska jobba i natt och behöver vila lite innan han far till Jubbet.

Själv ska jag softa, planera lite mer till lägenheten och städa, så fort jag blir ensam....

Lev väl.

1 kommentar:

Emma sa...

Tråkigt att ni missade buggen me det får bli nästa helg.. =) Hoppas du har det bra där i stada! Kram kram å en stor blöt puss