måndag 2 februari 2009

Ledig dag i dag.

Gjorde det osannolika och sov till klockan 13:00 idag!

Det har nog aldrig hänt förut.....
Steg upp och åt lite frukost.

Kollade lite tv...

Gick upp för att duscha, i fikarummet satt jag ett tag, drack kaffe och klappade på en liten och söt lapphund.

Kom på att jag hade ju en jansson ståendes i kylen, äter nu på den och skriver lite.

I går jobbade jag från klockan sju till och med elva på kvällen. MMm, jo, det var ganska långdraget. Sedan blev jag hämtad till ett födelsekalas hos en av kollegerna. Det var najjs.
Hade bestämt mig för att gå och lägga mig och tjura lite över trötthet och huvudvärk. Men så blev jag som övertalad att fara till kalaset. Det var tur det!

Sköna arbetskamrater man har iallafall. Glada skitar!

Kram

1 kommentar:

Emma sa...

roligt med kalas.. jaja har inget vettigt att komma med så puss på dig min sköna