lördag 8 september 2012

Kaffe å Kix...



 
På promenaden idag såg jag denna skylt.
 
Lördagen idag har varit en skön lördag. Lugn, med gott väder, förutom hagel och regnskurarna.
Gick ut en sväng på förmiddagen med Lubban. Fick känslan av att det kryllar av jägare i skogarna så jag höll mig mest på asfalten.
Datoriserade och telefonerade lite under dagen och sköt upp det faktum att jag måste läsa ca 200 sidor i boken som jag fick med posten i går.
Lagade käk och gick ut ännu en promenad med Lubban. Ett nytt litet liv kom till världen under dagen idag...
Vi; Lubba å jag, gick på ett nytt ställe, det var där jag fann skylten. Man kan ju bara föreställa sig händelsen.
I skogen hittade jag massor med Blåbär och Hallon. *smask*
 Lubba har nu kommit på att det är gott med blåbär och går fram som en dammsugare bland risen.
Jah, att sätta sig här och hitta på något att skriva om var ännu en anledning till att slippa börja läsa i en orange, jätte tjock bok utan bilder *grimas*
Kaffe.
Kex.
Hi-då!

Inga kommentarer: