onsdag 7 juli 2010

En dag på hästryggen, en arbetsdag, en bok (barns tankar om kärlek)....

en dusch, två kanel bullar, en påse kokta nudlar, en liter vatten och en på börjad fotbolls match och en bärs senare!

How fucking loveley life is!

Idag funderade jag dock skarpt på att avbryta min karriär som guide. - Jag pallar fan inte mer! ville jag skrika rakt ut. Lyssnar youtube, Markoolio- Jag orkar inte mer!

Hoppas att morgondagen kan erbjuda bättre.

Saknar Johan å Tjåpps. Hoppas att de har det fint till fjälls. I dag hade jag varit beredd att sätta mig i bilen å köra hela vägen till Altevatn ( ca 29 mil / tur ) för att hångla lite å kramas......Men det hade varit svårt att åka hem igen så det är bäst att jag låter bli att åka någonstans mer än efter Nikka vägen....

Nä om jag ska visa fotbollen och min öl lite intresse kanske?

Må gott!

Inga kommentarer: