tisdag 11 maj 2010

Fuck Kreativitet!


Min nuvarande ateljé......jag hoppas att jag någon gång i livet ska få arbeta i en vacker och inspirerande ateljé med inspirerande natur runt om kring...



Självklart började jag tova. Jag är så himla dålig på att tova. Vill kunna Nu Nu NU!!!! Ja, jag fick i hopa en stjärtlapp. Hade tänkt att jag skulle tova tossor som present till en kompis barn. Började med en tossa. Nu är tossan sönderklippt och ser ut som ett halvt ägg. Jag Tror att det kanske blir en såndära nyckel-knipps - ja vad det nu kallas?
När jag skulle torr tova med nål så gick nålen av =( Det är inte min dag idag!Denna stickade jag i vintras dessvärre stickade jag mönstret för stramt så tröjan går inte att ha på sig =( Vet inte vad jag ska göra med den....?

Jag skulle så gärna vilja kunna något, ha någon naturlig talang för något..... *Buhu*


Nu ska jag städa undan i min verkstad och lägenhet sen ska jag söka mig till hyllan högst upp till vänster!!!

Inga kommentarer: