torsdag 25 februari 2010

How lovely.....

Tjipp å hej......

Fick en ledig dag i dag, how fucking najs var inte det.....Med huvudet fullt av snor och en stor sten i skallen i stället för hjärna så vart jag ganska så tacksam..... Det är jätte fint väder idag, verkligen! Mest troligt kallt....jag har inte vågat titta på termometern å än mindre gå ut *hojja*

Igår kväll kom jag hem vid 22.00 tiden, helt slut, duschade å klämde en å annan finne, sånt som jag kan ägna mig åt när jag är ensam hemma och vet att jag inte behöver träffa en människa på ett ex antal timmar......Som de flesta vet så är man inte så snygg när man klämt sönder fejjan =)

Sedan drack jag en kopp te å åt skorpor.....tittade på ett natur program som gick på Tv:n. Kände mig ganska illa till mods när en flock hyenor började äta på en vatten buffel som gått ner sig i ett kärr.... Buffeln var levande å hyenorna började äta på den bakifrån, den råmade och led väldigt illa....Programledaren upplyste sedan om att det hade tagit hygenorna 15 minuter att äta upp hela Vattenbuffeln. Det som var kvar av den var hornen och skallen, resten var helt spårlöst borta!
Då dog buffeln antagligen ganska snabbt, trots att den blev "levande uppäten"Fula djur!

Någon gång tappade jag intresset eftersom jag vaknade upp med te muggen på lut i handen och med hakan mot bröstet. Förflyttade mig till sängen.....

Idag har jag inte gjort många knop.....vaknade, klev upp strax efter åtta, satte mig i soffan, där jag sitter än.....i min pyjamas. Åt frukost å tittade på Brudguminn. Jag tyckte den var bra. Saknar Island litegranna.....

Sen blev det Top Model.... =)

Har har hemskans lust att göra något kul med håret. Tänkte kanske klippa det snart igen å färga det. Har lust att färga det i massa glada färger *våren till ära...*



Har lite smått besluts ångest över hur jag ska lägga upp vårens å sommarens arbete å nöjen!
Jag vill vara med på Kalvmärkning - Uppleva Island - ...och jobba! Allt detta sker i Juli månad! Som jag alltid har sagt så borde jag klona mig till tre olika personer.....En som alltid kan vara HÄR, en annan som alltid kan vara DÄR och en tredje som alltid kan RESA ! Whaaaaaaaaaa** Galen blir jag!

Folk drar i mig också.....många vill att jag ska vara HÄR, andra vill att jag ska vara DÄR, nårra flera vill att jag ska RESA......HUR göra hur göra?

Jag måste helt enkelt bara ta ett beslut och så blir det så.....jag vet ju att det blir bra för MIG i vilket fall som....nårra andra blir kanske lite mer miss nöjda med mina beslut men så tycks det bli i vilket fall som, vilket beslut jag än tar......

Ska försöka styra upp min ekonomi nu å räkna på vilket beslut jag helt enkelt har råd med år 2010!!!!!


Sköt om er!

1 kommentar:

Emma sa...

Skönt att jag åkt söderut i rätt tid, ni har det lite kallt.. hehe =) Kul med uppdateringar.. jag tycker verkligen du ska klippa håret kort, så skönt känns det! Kram min lilla guldklimp!