lördag 16 januari 2010

Puh! Tovningskurs en hel dag tar minsann på krafterna...


Tulpanens dag var det i går...


Ett sitt under lag eller vad man kan tänkas vilja ha det till?


En vante...+ en till lite senare.....



Är alldeles slut efter en hal dags tovande. Men det var otroligt givande! Även om saker och ting inte blev precis som jag tänkt mig eller var så lätt som jag tänkte mig att det skulle kunna vara så var det jätte bra!!! Jag kommer definitivt att tova mer snart. Beställde massa tvättat och kardat ull i olika färger!

I kväll ska jag ut och äta med Johan. Ripan ska vi gå till, mysigt! Jobbar i morrn, börjar klockan halv åtta *blää* Ska bara ha stall tjänst, men jag vet att jag kommer att få massor mer att göra. Ska försöka sätta ner foten och säga NEJ när det blir för mkt. För egentligen ska jag bara ta ut hästar, gödsla och ta in hästar i morrn! Dvs Mysa på i stallet i stressfri miljö =)

Jaja, ska gå och klä mig för middag nu.

Lev väl å må gott!

1 kommentar:

Emma sa...

roligt med tovande.. det är häftigt! Kram söta du