onsdag 20 januari 2010

Finns det något snällare än ett häst öga?


Hej hopp i galopp.

Gäsp. I dag är det en sån dära seg dag när jag börjar sent och slutar sent. I morse kändes det som om jag skulle vara ledig hela dagen. Men icke. En dag till helgen ska jag vara ledig. Känner mig så trött nuförtiden. Jag kan inte fatta, ögonlocken hänger och huvudvärken gör sig mer ofta påmind och så en viss slapphet i kroppen.

Jag längtar verkligen så himla mkt till våren! Hoppas att vintern ska gå undan...

Men man får se till att man har det bra....annars kan det kvitta!


Till och med Tjåppe verkar tycka att Vintern suger.....


I morse skulle Johan fara tidigt. Efter mkt tjat kom Tjåppe ut ur sin vrå under sängen. Han hoppade upp i sängen och la sig hos mig. Borrade ner huvudet i täcket när Johan kallade på honom att komma. När Johan gick ut genom dörren hoppade han ner på golvet och gick snart in i sin vrå igen. Där han nu ligger exakt som på bilden ovan.......Han har inte ens några planer på att gå ut och slå en morgon drill...

Ha de gott. Lev väl!

Inga kommentarer: