torsdag 26 november 2009

Tiden lider..

..snart är det december månad. Som vanligt kan jag inte fatta att det har gått ett helt år sedan sist. Vart tog alla "moments" vägen?
Men på något vis trivs jag med att tiden går an och inte envisas med att krypa fram jämt och ständigt.
Idag var jag på en arbetsintervju. Det gick bra. Jag ska vara på provanställning i två veckor, med början på måndag! Härligt! Ska verkligen bli kul att jobba igen och att få göra någonting som jag tycker om, vara ute, hålla på med hästar och träffa folk.
Det blir fint.
Det kommer att bli lite annorlunda att arbeta med hästar under vintern i norra Sverige. Jag vet exempelvis inte riktigt vilken typ av kläder som är bekvämast och som lämpar sig bäst för den typen av arbete.
Men det kommer att bli fint, känner det på mig... kul att stanna inom turistbranschen också. Tror dessutom att säsongs jobb passar mig perfa. När jag hunnit bli less så är säsongen slut.....Najs!

Ha det fint!

1 kommentar:

TokGodan sa...

Gud va kul att du fått jobb!! Hållit tummarna här sen vi prata sist! Jag känner likadant med säsongsjobben, lagom tills man är trött så ska man sluta =)
Hoppas nu du trivs, Kram!