måndag 30 november 2009

Hallohallohallo....

Första dagen på jobbet!!!! Härligt! Hade lite svårt att somna i går kväll. La mig inte förrns halv tolv och så ställde jag klockan på sex! Vaknade i morse, inte allt för utvilad. Var nervös för att min lilla bil skulle svika mig, visste ju att det var ganska kallt ute! Jag gick ut för att sopa bort snön på bilen m.m Hade Tjåppe med mig. Naturligtvis stack han!!!! Jag blev tvungen att gå upp och väcka Johan för att han skulle ut och kalla på Tjåppe. Dumma hund!

Bilen gick i gång och jag körde till jobbet. Såg tre älgar vid vägkanten. De är fina djur!
När jag kom fram fick jag veta att det är trettiotre minus grader ute. Uff kallt! Har nog för frysit mina kinder idag. Det har kommit en heldel snö idag, snöar än, inte så roligt! Lagom är bäst.

Förövrigt hade jag en bra dag. Kul att börja jobba lite igen...=)

Hejsvej!!

1 kommentar:

Emma sa...

kul med jobbet! Ni hade lite kallt? hehe här har det hållit sig runt minus 10.. =) Hoppas det går bra i morgon också.. kram kram