torsdag 25 december 2008

Juldagen.

Juldagen är idag. Har varit en fin dag. Himeln var som hämtad ur en målning av Da Vinchi eller Michelangelo. Pärlemomoln (moln med regnbågens fäger) Igår hade vi Julmiddag. Jag lagade mat från klockan halv tio i pyjamasen till klockan tre. Dåg tog jag en paus och dusch. Klädde mig och kollade lite Kalle Anka. Därefter lagade jag lite mer mat. Åt mat hela kvällen och drack vin och öl. Blev alldeles för mätt. Gick och la mig klockan 01:30. Vaknade när klockan ringde 06:00 Upp och jobba! Blev en bra dag. Känns bättre och bättre på jobbet. Nu börjar man ju faktist kunna vara med och jobba på riktigt.

För övrigt har vi 3 plus grader! Varmare ska det bli. Influensan och Förkyldningarna börjar om på ny kula. Jag har själv inte blivit drabbad än. Tackar för alla Julkort och Jul sms som jag fått. Det är kul att höra av er alla!


Tänkte se om jag lyckas infoga några bilder till inlägget?


Ha det så bra hoppas att ni får en fortsatt God Helg.


/ Carina

Inga kommentarer: