lördag 13 december 2008

Fullt ös medvetslös...

Började som vanligt klockan sju. Hade en fika tur på förmiddagen. Lämnade de gästerna vid hotellet och lastade på gästerna som skulle på en lunch tur. Kom tillbaka från den turen klockan 16:00. Hundarna var jätte trötta på vägen hem. Jag puttade släden och sprang med på vägen hem....i ca 2 timmar.
Så, ikväll behöver jag minsann inte motionera. =) Det värsta är när man ansträngt sig mycket, att man inte heller har någon lust för mat.....dessutom kan man inte riktigt sova ordentligt.

Får väl ta och smaka av den dära cognacs flaskan i kväll dårå......se om man kan råda bot på diverse krämpor och konstigheter.

Det som var mest najjs i morse när jag steg upp och började jobba var att magen kändes fucked up! ( sedan i gårkväll) Känndes som om jag skulle få ränneskita närsomhelst. Men det är bara att plugga igen och tänka på annat.


Isbaren igårkväll var verkligen lugn, inte särskilt mycket folk. Tog bara en kort "titt" och for hem igen. Började lägga ett puzzel.

Jaja, ha det bra gott folk / C

1 kommentar:

Emma sa...

vad mysigt med ränneskita. idag skidrade vi till stugan och hämtade ljusen! =) Nu gick det ej å köra efter vägen så vi skidrade från stora vägen, skita mycket snö= grymt jobbigt.. jaja puss min snäcka