torsdag 15 juli 2010

Sitter i soffan med fötterna på bordet, datorn i knät och kvälls fikar.... Mmm, gott med te å macka.
Det är repris av Allsång på Skansen.

I går kväll kom Darling hem en sväng, han stannade tills att jag farit på jobbet idag. Det var fint att träffas igen.
Trisst bara att han måste åka tillbaka till fjälls....eller näeh, trisst att jag måste jobba. Jag hade nog klarat av att spendera en vecka till fjälls!

Idag har jag haft ångest som angår sommaren. Det är redan mitten av Juli. Sommaren är snart slut. Jag tycker knappt att den har börjat! Vill bara sjunka ner på golvet å gråta över att hösten snart är här! Ikväll ser jag solen i horisonten. Det är ganska "mörkt" ute
Jag känner redan nu att jag inte kommer att vara beredd på den Mörka tidens annalkande. Jag inser att jag inte kommer hinna med allt det som jag vill och borde hinna med. Redan nu har jag fått skjuta upp saker och ting till nästa sommar! *bu-hu-hu* Det känns inte alls bra.

Jisses, vad göra vad göra? Vet inte ens vad jag skulle kunna tänka mig att jobba med till vintern..... Fuck! Alltid ska man behöva oroa sig för vad man ska göra nästa säsong. ÅÅÅÅÅååååååååHHHHHHhhhhhh......ÅÅÅååååångest! *lissen*

Inga kommentarer: