lördag 31 juli 2010

Gäsp, tröttheten kommer ikapp!

Ligger här i soffan framför tv:n som sänder Sommar krysset. Datan har jag på magen och en fis på tvären.
Ikväll är jag minsann trött. Skönt!
Igår kväll kunde jag inte somna. Jag var övertrött, irriterad och varm.
Tjåppe fick gå ut en runda med mig då kvällen övergick till natt. Det var alldeles stilla, kvavt och fuktigt ute. Väl hemma gick jag å la mig igen, stoppade in öronpropparna i öronen å löste Sudoku.

Man skulle infört dagar då alla ska låta bilen stå. Ja, dagar då inte en människa får lov att köra bil. Bara Polisen, Ambulansen och Brandbilen får dispens att köra vid olycksfall å bränder.
Det hade varit något! =) Vilket lugn det skulle bli då, ungefär som på en söndagsmorgon mellan 06.00 och 09.00 I Kiruna är det inte en bil på gatorna då(förutom jag som ska köra till jobbet)

Nä, tvätten kallar. Skriver mer sen när jag har något skoj att berätta. Ikväll ville jag mest skriva för att det var så länge sedan sist! =)

Lev väl!