lördag 2 januari 2010

Liiiider av trisstes....

Känner att jag håller på att förvandlas till en stadsbo=stolpskott!

Om inte tv:n eller datan är i gång vet jag inte vad jag ska göra. Går jag ut ur lägenheten så blir det att åka bil eller handla....
Just nu fylls mitt liv av allt sånt som jag avskyr mest! Lite på grund av vintern och vädret men det beror också på mig själv.

När jag klev av planet till Kiruna kände jag; näeh, fy faen!

Det är dax att skaffa sig något att sträva efter och att längta efter....Det blir inte mycket tid till dagdrömmande och kreativa aktiviteter. Jag har helt enkelt gått och blivit less på tillvaron, det är för mycket av "samma sak"som händer, för mycket folk omkring mig som inte ger mig ett skit(iform av positiv sprudlande energi som leder till inspiration, livsglädje och tillfredsställelse) och som jag inte bryr mig ett dugg om, just nu känns det som om att omgivningen mest tär på den energin jag redan har. För varje dag blir det mindre och mindre energi kvar. Kroppens energi är det inget fel på, nej, det är i skallen felet sitter. Så kring stan´är det för lite vacker natur som gör mig hänförd och fyller hela mitt bröst och själ med lycka över att vara vid liv och att få uppleva just "detta" storslagna ögonblick!

Jag måste helt enkelt hitta en väg ut ur den bur jag sitter i nu....

Ska genast börja leta efter ett kryp ut!