måndag 19 oktober 2009

Skåne here I come....

Japp, en tripp till Skåne blir det om ett par dagar. Älskade Sproti måste åka till veterinären och bli röntgad. Hoppas att det inte är något allvarligt.

Ska ta med Tjåppe också. Lapphunden ska ut och resa =) Bli lite världsvan.

Mamma fyller år på torsdag också. Så det passar bra med en visit just nu.

Ställa på bilen och fixa den ska jag göra, najs....äntligen ska den ut och rulla på vägarna igen. *härligt* En liten resa genom Sverige blir det.

Johan ska jobba lite extra nu ett tag, han är duktig han, sedan ska han komma ner till Skåne å jaga lite vildsvin. Skoj.

Jag hade tänkt att jag skulle jobba lite i företaget, eftersom att min visit i Skåne troligtvis blir ganska lång. Så hade jag tänkt att jag ska sätta i gång kusarna där hemma. Skoj ska det bli att jobba lite med hästarna igen. *saknar*

Förövrigt söker jag arbete i Kiruna och ser framemot en vinter här uppe =)

Lev väl!

Carina

Inga kommentarer: